Thursday, June 24, 2010

<3 </3 <3 </3

I love you and I still do I love you now
Be sure I know you used to love me more
It is just in a different way if I may
But now as a friend,
我知道当我离开世界的那一天
你一定会 流泪 在我的照片 前面
and I'd do the same
now coz I watch you man
coz you have always be like my family to me
这不是秘密
但是你身边仍没有 几多人知
流过的泪 说过的话 仍在我心中
虽然已经失去你
以后如果在街上碰到你和你心爱的那个谁
不后退 我会微笑 带礼貌 地欣然面对。。。。。


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

lovely cupcakes